گزارش کارورزی 3 ﻓﺮم ج ﭼﺎرﭼﻮب ﺗﻬﯿﻪ ﻃﺮح آﻣﻮزﺷﯽ شیمی

گزارش کارورزی 3 ﻓﺮم ج ﭼﺎرﭼﻮب ﺗﻬﯿﻪ ﻃﺮح آﻣﻮزﺷﯽ شیمی

0 8.7k
گزارش کارورزی 3  ﻓﺮم ج ﭼﺎرﭼﻮب ﺗﻬﯿﻪ ﻃﺮح آﻣﻮزﺷﯽ شیمی

گزارش کارورزی 3  ﻓﺮم ج ﭼﺎرﭼﻮب ﺗﻬﯿﻪ ﻃﺮح آﻣﻮزﺷﯽ شیمی

فرمت فایل  : pdf 

تعداد صفحات فایل : 3 فایل 2 صفحه ای (کلا 6 صفحه)

 

واکنشهاي جابجایی یگانه و دو گانه (شناسایی یونها)
پیامد یادگیري:
فراگیر باید در پایان بتواند واکنشهاي جابجایی یگانه و دوگانه را تشخیص دهد و طرف دوم واکنش هاي جابجاییی یگانه و دوگانه را بنویسد .
مراحل شرح تکالیف یادگیري/ تکالیف عملکردي به تفکیک مراحل محدوده زمانی مواد/ منابع یادگیري 2
برقراري ارتباط
اینجانب در ابتداي کلاس دانش آموزان را به گروه هاي متفاوت چهار نفري تقسیم کردم و سپس به هر گروه
برگه اي دادم که در آن سوالی نوشته بودم که از درس گذشته بود و از آن ها خواستم به آن پاسخ دهند و یک
گروه را براي ارایه ي پاسخ به پاي تابلو فرا خواندم.
15
فرآیند هدایت و ارائه بازخورد دانش آموزان از گروه بندي کلاس متعجب بودند ولی همگی مشغول به پاسخ دادن به سوال کردند.
تحلیل و تفسیر در برخی موارد باید از روش تدریس گروهی استفاده کرد.
به تجربه گذاشتن
در این مرحله به هر گروه برگه اي دادم و از دانش اموزان خواستم که هر کدام دو واکنش از درس جدید یکی
واکنش جابجایی یگانه و دیگري جابجایی دوگانه است را کامل کنند و باز هم یک گروه را براي ارایه ي پاسخ
انتخاب کردم.
10 روش بار مغزي
فرآیند هدایت و ارائه بازخورد اغلب دانش آموزان با هم بحث می کردند که طرف دوم واکنش ها چیست .
تحلیل و تفسیر با این کار سوالات در ذهن دانش آموزان زیاد میشود و این امر باعث می شود میزان توجه آنها بالا رود.
به کاربستن در این مرحله من روي صفحه ي مانیتور چندین مثال از واکنشهاي جابجایی یگانه و دوگانه آوردم و دانش
آموزان آنها را مشاهده میکردند و سپس عملا بعضی از انواع واکنش هاي جابجایی آزمایش می شود.. 10 رایانه -


3,000 تومان