دانلود تحقیق در مورد چالش های رایج فروش و بازاریابی

دانلود تحقیق در مورد چالش های رایج فروش و بازاریابی

0 2k

با دانلود تحقیق در مورد چالش های رایج فروش و بازاریابی  از وبسایت پی دی اف داک در خدمت شما عزیزان هستیم. این تحقیق چالش های رایج فروش و بازاریابی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چالش های رایج فروش و بازاریابی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چالش های رایج فروش و بازاریابی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

داگ آلن مدير فروش و بازاريابي شركت NZMilk بود و ويليام ادوارد نيز نقش مدير فروش شركت را داشت. آنها بايد روابط خريداران را با دستفروشاني كه كالا را در خانه تحويل مي دهند، صاحبان مغازه هاي محلي و سوپرماركت هاي كوچك و خريداران، مديران محصول و مديران مغازه هاي محلي سوپرماركت هاي زنجيره اي بزرگ مديريت كنند. انبوهي از مشكلات و مسائل روزانه وجود دارد كه بايد فوراً و به صورت حرفه اي به آنها رسيدگي كرد كه اين مسئله بخش عظيمي از زمان روزانه آنها را در بر مي گيرد. به علاوه آنها مجبورند كه براي توسعه مقادير فروش در آينده در زمينه كاهش سالانه مصرف سرانه محصولات شير تلاش كنند و توان بالقوه را براي رقابت در مناطق محلي شان افزايش دهند. منطقه لياليسون (Liaison) با 20 دستفروش يكي از مسئوليت هاي وليام بود. انتخاب دقيق اين دستفروشان امر مهمي است زيرا آنها نقطة ارتباط خريداران NZMilk و مصرف كنندگان هستند. اغلب دستفروشان عاملان جزء هستند. مالكان معمولاً كاميون هاي تحويل بار را خودشان هدايت مي كنند و چند شاگرد براي كمك به آنها در تحويل هاي بعد از ظهر و انجام تشريفان اداري هنگام برگشت به خانه استخدام مي كنند. بعضي از اين دستفروشان براي كمك در امر حسابداري كامپيوتر هايي دارند. امّا توانائي هاي كامپيوتر طيف وسيعي دارد و روابط كامپيوتر به كامپيوتر تنها براي بعضي دستفروشان امكان پذير است.

داگ و ويليام آگاه بودند كه كاهش بار مسئوليت اجرائي بررسي فاكتور و تطبيق براي مديران سوپرماركت از اولويت بالايي برخوردار است. در شركت Woolworths برنامه هاي حمل و نقل بايد توسط مديران سازمان آغاز شود و سپس توسط تحويل داران در انبار با فاكتورهاي ارائه شده وفق داده شود. فاكتورها دسته بندي مي شوند و به ادارة مركزي در اوكلند تحويل داده مي شود جايي كه فاكتورها با يكديگر جمع شده، دسته بندي مي شوند و سپس براي پرداخت تأييد مي گردند. هنگامي كه در نياز براي كاهش مديران اختلالي وجود داشته باشد، ادارة مركزي سوپرماركت اعلام مي دارد كه فاكتورگيري روزانه دريافت شده كالا له در هر مغازه شيوة كاري آينده است. فاكتورگيري روزانه امكان كنترل بهتر بر موجودي انبار را فراهم مي آورد و نياز به مراحل تصديق و دسته بندي كنوني را از بين مي برد.


10,000 تومان