دانلود فایل کامل طرح درس رو زانه درس وقت نماز آموزش قرآن پایه ششم

طرح درس رو زانه درس وقت نماز آموزش قرآن پایه ششم مشخصات کلی شماره طرح درس: 1 موضوع درس: وقت نماز تاریخ اجرا: مدت اجرا: م

0 9.4k

به نام خدا

طرح درس ملی قران با تمام توضیحات 

 

طرح درس رو زانه درس وقت نماز آموزش قرآن پایه ششم 

 

مشخصات کلی

شماره طرح درس: 1

موضوع درس: وقت نماز

تاریخ اجرا:   

مدت اجرا: 

 

مجری: 

کلاس:  ششم

تعداد فراگیران: 

مکان: 

 

الف: قبــل از تـــــــدریــس

 

اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقه‌بندی جدید بلوم 

 

سطح هدف

اهداف و پیامدها

وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس وقت نماز

فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس وقت نماز

طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس وقت نماز

ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس وقت نماز

 

 

هدف کلی

دانش آموزان باید مفاهیم درس وقت نماز را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند.

 

 

اهداف مرحله‌ای

1.       تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب آموزش قرآن درس وقت نماز پایه ششم اختصاص داده شده است .

2.        تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب آموزش قرآن درس وقت نماز پایه ششم

3.      تعدا د ماهی که به این درس کتاب آموزش قرآن درس وقت نماز پایه ششم تخصیص یافته است.

بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب آموزش قرآن درس وقت نماز پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.

 

 

هدف‌های رفتاری آموزشی

اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی)

انتظارات در پایان آموزش

حیطه و سطح در بلوم

عناصر برنامه درسی ملی

تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق

 

عنصر

عرصه ارتباط با

 

خود

خدا

خلق

خلقت

اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب آموزش قرآن درس وقت نماز پایه ششم 

شناختی

تفکر

 

 

*

 

علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب آموزش قرآن درس وقت نماز پایه ششم

عاطفی

ایمان

 

 

*

 

آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره

شناختی

علم

 

 

*

 

تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب آموزش قرآن درس وقت نماز پایه ششم 

شناختی

عمل

*

 

 

 

ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتاب آموزش قرآن درس وقت نماز پایه ششم

عاطفی

اخلاق

*

 

 

 

فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس و زندگی چه ارتباطی با هم دارند

شناختی

تفکر

 

 

 

*

علاقه به استفاده از عمل کاربرد درس و محاسبه های مربوط به محیط بیرون و طبیعت

روانی حرکتی

ایمان

 

 

 

*

درک و آگاهی از اندازه گیری آفریده های خداوند در طبیعت

شناختی

علم

 

 

 

*

استفاده از درس در طبیعت

روانی حرکتی

عمل

 

 

 

*

اندیشیدن در مورد  اینکه در طبیعت چگونه می توان از این روش استفاده کرد و خدا نیز چگونه به کار برده است.

شناختی

اخلاق

*

 

 

 

ایمان داشتن به اینکه می توانم با تدریس کتاب آموزش قرآن درس وقت نماز پایه ششم  بهتر زندگی کنم

روانی حرکتی

ایمان

*

 

 

 

درک و آگاهی نسبت به شناخت این درس به عنوان نعمت الهی

شناختی

تفکر

*

 

 

 

رئوس مطالب

آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و  ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری

 

 

مواد و رسانه‌های آموزشی

Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند

 

پیش بینی رفتار ورودی 

با یاد و نام خدا و سلام و احوالپرسی بررسی وضعیت روحی و روانی و حضور و غیاب و پرسش و پاسخ

 


8,000 تومان