اهداف جزیی و رفتاری : درس منابع آب ایران را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس منابع آب ایران را با
0
10.7k
بسمه تعالي
فرمت فايل دانلودي بصورتwordميباشد
تعداد صفحات فايل
شرح حال فايل
هداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس منابع آب ایران مطالعات اجتماعی پایه پنجم آشنایی با مبانی و مضامین درس منابع آب ایران مطالعات اجتماعی پایه پنجم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | |||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس منابع آب ایران مطالعات اجتماعیپایه پنجم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت درفرایند یاد دهی – یادگیری | | ||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | |
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل | |
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان | |
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | علم | |
| * | | | در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند . | عمل | |
* | * | | | برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند. | اخلاق | |
| * | | | به سوالات مطرح شده پیرامون درسمنابع آب ایران مطالعات اجتماعی پنجمابتدایی پاسخ گوست. | تعقل - علم | |
* | * | | | در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی فعال است. | علم - عمل | |
* | * | | | نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شود. | اخلاق | |
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانشآموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزانارتباط برقرار کرده و درس منابع آب ایران را تدریس نماید. | گروهبندی، مدل وساختار کلاسی | | ||||
تلفیقی از پرسش و پا |