اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس سرو بلند سا
0
9.2k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان | | |||||||
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | |||||
| * | | | در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند . | |||||
* | * | | | برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند. | |||||
| * | | | به سوالات مطرح شده پیرامون درسسرو بلند سامرا هدیه های آسمانیپنجم ابتدایی پاسخ گوست. | |||||
* | * | | | در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی فعال است. | |||||
* | * | | | نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شود. | |||||
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانشآموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزانارتباط برقرار کرده و درس سرو بلند سامرا را تدریس نماید. | |||||||||
تلفیقی از پرسش و پاسخ ، بارش فکری ، نمایش اسلاید و نمایش پاورپوینت با موضوع سرو بلند سامرا ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات | |||||||||
کتاب درسی ، ویدیو پروژکشن ، رایانه ، ماژیک ، تخته ، کتاب کار ، گچ ، دست سازه ، مداد ، پاکن | |||||||||
زمان | وسایل آموزشی | روش تدریس | فعالیت دانش آموز(اندیشه ورزی ، دست ورزی ، خلاقیت توام با خودباوری ، خودیابی و خود ارزیابی) |