در ساحل دجله را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس در ساحل دجله را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی
0
5.7k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال مراجعه كنيد
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس در ساحل دجله هدیه های آسمانی پایه پنجم آشنایی با مبانی و مضامین درس در ساحل دجله هدیه های آسمانی پایه پنجم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | |||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس در ساحل دجله هدیه های آسمانیپایه پنجم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت درفرایند یاد دهی – یادگیری | | ||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | |
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل | |
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان | |
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | علم | |
| * | | | در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند . | عمل | |
* | * | | | برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند. | اخلاق | |
| * | | | به سوالات مطرح شده پیرامون درس در ساحل دجله هدیه های آسمانی پنجمابتدایی پاسخ گوست. | تعقل - علم | |
* | * | | | در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی فعال است. | علم - عمل | |
* | * | | | نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شود. | اخلاق | |
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانشآموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزانارتباط برقرار کرده و درس در ساحل دجله را تدریس نماید. |