دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق مشکلات املانویسی دانش آموزان کلاس را کاهش دهم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق مشکلات املا نویسی دانش آموزان کلاسم را کاهش دهم؟

0 5.1k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق مشکلات املانویسی دانش آموزان کلاس را کاهش دهم

همکار عزیز اگر میخواهید بدانید چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق مشکلات املا نویسی دانش آموزان کلاسم را کاهش دهم؟ با قیمت بسیار مناسب همراه شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق مشکلات املا نویسی دانش آموزان کلاسم را کاهش دهم ؟ با مشخصات 28 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق مشکلات املا نویسی دانش آموزان کلاسم را کاهش دهم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق مشکلات املا نویسی دانش آموزان کلاسم را کاهش دهم ؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

براي بررسي در س املا ابتدا لازم است كه خود كلمه ي املا را تعريف نمائيم . در تعريف املا مي توان به پر كردن ،از خود چيزي گفتن ،نوشتن مطلبي كه ديگري تقرير مي كند ، درست نويسي و..... اشاره كرد. طي بررسي هاي به عمل آمده دانش آموزان دوره ابتدايي در درس املا به نوعي بيشترين افت تحصيلي را  دارند كه اين  دلايل افت، بايد بررسي و بر طرف شوند. در خصوص ضعف املاي دانش آموزان پايه اول بايد در نظر داشت كه ضعف املا يا ضعيف بودن آن نسبت به ساير دروس و دروس پايه هاي بالاتر  به لحاظ اينكه مواد درسي مختلفي وجود دارد و  ضعف املا در اين پايه ها  نمود بيشتري دارد.

در بازديد هايي كه از كلاسهاي مختلف، در طول سال تحصيلي به عمل آمده است  موضوع مهارت خواندن ،دانش آموزان مورد بررسي قرار گرفته است كه ضعف مهارت خواندن  و صدا کشی دانش آموزان  مشهود است در صورتي كه در هيچ جايي صحبت از اين نارسايي و راهكاري جهت رفع آن ارائه نشده است.

مهارت خواندن و صدا کشی کلمات   نقش پايه و مادري در آموزش دارد . مهارت خواندن پيش نياز فرگيري مهارت ديكته نويسي –علوم تجربي-انشا-رياضي  بالاخص حل مسئله مي باشد . مثلا در انشا كه خلق و توليد متن است توانايي  فرا گيران پايين است  در صورتي كه صحبت از ضعف انشا هيچ وقت بيان نمي شود.

در دوره ابتدايي به خصوص در پايه هاي پايين تر دانش آموزان بيشترين وقت خود را صرف درست نويسي به صورت تمرينهاي كتاب بنويسيم و يا به صورت نوشتن املا هاي مختلف مي كند كه به درست نويسي و املا دانش آموزان در اين دوره بايد توجه لازم و كافي شود  و در همين پايه ها مي توان مشكلات درست نويسي را شناسايي و تا حدود زيادي بر طرف كرد،  زيرا تحقيقات نشان داده كه ميزان غلط نويسي كلمات فارسي با افزايش سن كاهش مي يابد  و درست نويسي با افزايش سن رابطه ي مستقيمي دارد . براي بررسي علل افت تحصيلي دانش آموزان در درس املا ابتدا بايد علل غلط نويسي  دانش آموزان شناخته شود و سپس جهت رفع اين علل تا حد توان كوشيد...


8,000 تومان