دانلود اقدام پژوهی بالابردن سطح علمی دانش آموزان با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم؟

0 5.6k
دانلود اقدام پژوهی بالابردن سطح علمی دانش آموزان با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی

همکار گرامی اگر میخواهید بدانید چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم؟ این فایل را با قیمت بسیار مناسب دانلود کنید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم؟ با مشخصات 23 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم ؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

بیان مساله :

ازآنجا که درحال حاضر معلم محوری پایه آموزش و پرورش درکشور می‌باشد، به روزكردن مدارس، استفاده از فناوری های روز، برخورداری از خلاقيت‌های جدید درآموزش وپرورش و اهميت دادن به توانايی ‌های دانش‌آموزان، لازمة این تحوّل می‌باشد.‏ واژه‌ی مدارس هوشمند چندی است در ادبيات آموزش و پرورش کشور وارد شده است و فعاليت‌های ارزشمندی نيز به صورت پراكنده در اين ‏حوزه انجام شده است. وزارت آموزش و پرورش با الهام از آموزه‌های دينی و مقتضيات زمانی و دستيابی به اهداف عاليه نظام تعليم و تربيت و گسترش عدالت آموزشی، اقدام به تعریف ساختار، جایگاه، ‏ساماندهی، شرایط و ضوابط توسعه‌ی مدارس هوشمند بر اساس معیارهای علمی، بین المللی و شرایط بومی در سطح كشور نموده ‏است. از این رو برای نیل به این هدف، نیاز به همّتی مضاعف داشته که ازجمله عوامل اصلی آن می توان به تغییرنگرش درشیوه‌ی آموزش ‏و مدیریت مراکز آموزشی و پرورشی و نیز تأمین زیرساخت ها نمود.‏ هوشمند‌سازی مدارس يك اقدام مدبّرانه در راستای سند چشم انداز نظام، تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند توسعه فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات آموزش و ‏پرورش و ضرورتی انکار ناپذیر با هدف اجرای پيشرفته‌ترين روش‌های مدیریتی و آموزشی و نگاه علمی و فناورانه به وضعيت كنونی نظام ‏آموزشی كشور است که اعمال تغييرساختار و معماری اجرایی درآنها باعث افزایش بهره وری و مدیریت زمان برای مدیران، ‏کارکنان، معلمان، دانش‌آموزان و همچنین اولیای دانش‌آموزان خواهد بود.‏

در مورد مدرسه هوشمند تعاریف زیادی عنوان شده است از جمله: مدرسه ای که درآن روند اجرای کلیه فرآیندها اعم از مديريت، نظارت، كنترل، یاددهی_ یادگیری، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ‏ارزشیابی، اسناد و امور دفتری، ارتباطات و مبانی توسعه آنها، بر اساس فناوری اطلاعات و ارتباطات و در جهت بهبود نظام آموزشی و تربيتیِ پژوهش محور ‏طراحی شده است را "هوشمند" می گویند.‏ در واقع مدرسه هوشمند مدرسه‌اي فيزيكي است كه كنترل و مديريت آن، مبتني ‌بر فن‌آوري رايانه و شبكه انجام مي‌گيرد و محتواي اكثر دروس آن ‏الكترونيكي و سيستم ارزشيابي و نظارت آن هوشمند است.در چنين مدرسه‌اي يك دانش‌آموز هوشمند، با صرف وقت بر روي موضوعات به ‏‏‌شكل مستمر، منابع و قابليت‌هاي اجرايي خود را توسعه و تغيير مي‌دهد و اين نكته‌اي است كه به مسؤولان مدرسه اجازه مي‌دهد تا با ‏توجه به تغييرات به‌وجود آمده و افزايش سطح اطلاعات دانش‌آموزان، آن‌ها را براي اخذ اطلاعات جديد آماده نمايند.‏ همچنین مدرسه هوشمند مدرسه‌اي است كه جهت ايجاد محيط ياددهي ـ يادگيري و بهبود نظام مديريتي مدرسه و تربيت دانش‌آموزان پژوهنده طراحي شده است. به عبارتی دیگر، مدرسه هوشمند مؤسسه آموزشي است كه در جهت فرآيند يادگيري و بهبود مديريت به صورت سيستمي نظام يافته بازسازي شده تا كودكان را براي عصر اطلاعات آماده سازد و آموزش در آن هوشمند شده باشد. بنابراین نیاز کنونی جامعه آموزشی ما تغییر و حرکت به سوی هوشمند سازی آموزش و آموزش بر اساس نیازها و استعدادها است....


8,000 تومان